Якщо шукаєте цікаву заміну звичайним завданням з підручника, то ресурс Learnis відмінно підійде. Він відомий тим, що пропонує створення квест-кімнат, де учні мають вибратися з віртуальної кімнати, виконуючи завдання, які «приховає» вчитель. На сайті є ще три інструменти, які допоможуть вчителям на занятті. Давайте розберемося, що пропонує Learnis і як це застосувати на уроках англійської мови.
Що таке Learnis?
Як зрозуміло з назви сайту – це платформа , яка допомагає у навчанні. Вона повністю російською мовою, оскільки була створена за ідеєю вітчизняних вчителів. Спрямована на розвиток учнів мотивації до предмета за допомогою сучасної digital-освіти.
Реєстрація досить проста: сайт не вимагає вказувати місце роботи, який предмет викладаєте і для яких цілей використовувати ресурс. Потрібна лише ім'я, пароль та пошта. Номер телефону не обов'язково вводити.
Є безкоштовна версія та преміум обліковий запис, який можна купити індивідуально або для команди вчителів. Звичайно, у безкоштовній версії представлено обмежені можливості роботи з платформою, але й у такому вигляді багато корисних інструментів.
Переваги сайту:
- Простий і зручний інтерфейс;
- Економить час, тому що все вже готове, потрібно лише додати завдання з власного предмета;
- Розроблено під інтерактивні дошки, які використовуються зараз у багатьох школах;
- Підходить для всіх шкільних предметів;
- Адаптований під учнів будь-якого віку;
- Не потребує встановлення додаткових програм
У преміум-версії пропонує сертифікат ігропедагога за зниженою ціною, централізовану статистику використання ігор, сертифікат на освітню організацію та безкоштовні індивідуальні консультації.
Ресурс пропонує 4 види інтерактивних інструментів для навчання:
- Веб-квести «Виберись із кімнати»;
- Інтелектуальна гра "Твоя вікторина";
- Термінологічна гра «Поясни мені»;
- Веб-сервіс "Інтерактивне відео".
Веб-квести
Щоб створити квест-кімнату, зайдіть у вкладку «Продукти» та натисніть на першій картці «Почати гру». Відкриється галерея кімнат, які відрізняються за рівнем складності, тематикою та кількістю завдань. У безкоштовній версії доступно 15 кімнат з 21 і лише 2 рівня – легке (зелене коло) та середнє (жовте коло). Складне (червоне коло) надається лише у форматі преміум.
Після того, як вибрали кімнату, відкриється вікно, в якому будуть дві вкладки «Заповнення завдань» та «Отримання доступу». Усі завдання можна завантажувати лише у форматі зображення. Платформа розпізнає формати jpg, png, bmp тощо. Тому якщо у вас матеріали в doc, то просто зробіть скрін та прикріпіть.
Щоб вибратися з кімнати, необхідно ввести ключ від дверей. Його можна дізнатися лише після того, як буде виконано всі заховані завдання. Щоб їх знайти, потрібно кликати на речі в кімнаті і шукати підказки. Однак, не завжди завдання можуть бути на увазі, іноді необхідно виконати кілька дій, перш ніж вправа з'явиться у учня. Наприклад, у «зеленій кімнаті» необхідно залити у чайник воду та закип'ятити. Після чого пара потрапляє на дзеркало і виявиться перша вправа. Друге заховано у книгах.
Після того, як усі завдання були виконані, учень може натискати на двері та вводити ключ. Як правило, ключ – відповіді на завдання, які ви вказуєте під час підготовки до уроку. Учень вписує відповіді і якщо завдання виконані правильно, двері відкриваються. Ви можете також завантажити пісню або звук, який буде грати, коли відкриються двері. Зробити це можна у графі вище за ключ, у вкладці «Заповнення завдань».
Після того, як кімната готова для роботи в класі, відкрийте вкладку «Отримання доступу», скопіюйте вказане посилання і надішліть учневі разом з кодом доступу. Або відкрийте на інтерактивній дошці, щоб зробити вправи у офлайн-форматі. Тут ви можете попередньо переглянути як виглядатиме квест-кімната та налаштувати все необхідне.
Інтелектуальна гра
Щоб створити вікторину, у вкладці "Продукти" натисніть на другій картці "Створити гру". Далі відкриється таке саме поле, як і під час створення квест-кімнати з двома вкладками «Завантаження завдань» та «Отримання доступу». Тут також всі питання необхідно завантажувати лише у форматі зображень. Крім цього, можна вводити і вибирати теми питань. У безкоштовній версії можна додати не більше 4 тем. У преміум – 10.
В англійській мові це завдання чудово підійде для повторення пройденої теми. Наприклад, ви пройшли з учнем тему Animals і хочете повторити її. Завантажте зображення тварин і попросіть перекласти, скласти з ними пропозиції або описати.
Тут потрібно лише завантажити картинки та вибрати теми, щоб створювати вікторину для кількох груп. Виграє та команда, яка набере найбільше очок.
Після завантаження всіх картинок перейдіть у вкладку «Отримання доступу» і якщо ви проводите заняття онлайн, відправте учням посилання та код доступу. Завдання виглядатиме як таблиці.
Мінус у тому, що система не підраховує балів. Вони вказані у осередках, на які потрібно натиснути, щоб відкрити картинку. Вчитель підраховує бали наприкінці самостійно.
Термінологічна гра
Назва гри - "Поясни мені". Ідея у тому, щоб учень пояснив якийсь термін чи слово за обмежений час. Відмінно підходить для того, щоб запам'ятати та повторити слова англійською. Тут також створюємо гру у вкладці «Продукти» і потрапляємо в поле для редагування термінів.
Тут, на відміну попередніх завдань, не потрібно вставляти картинки. Це завдання текстове, кожне слово або термін, який потрібно пояснити, напишіть в окремому рядку.
У безкоштовному доступі можна створити лише 5 тем на вибір, у платній версії обмежень немає. Учні обирають тему та пояснюють слова. На один раунд подається 60 секунд. За цей час необхідно пояснити якнайбільше слів. Якщо ви купуєте преміум обліковий запис, то обмежень за часом немає.
Після вибору теми відкриється вікно і відразу почнеться відлік часу. Якщо учень правильно пояснив слово, то тиснемо на плюс, якщо неправильно – мінус. Можна працювати у групі та тет-а-тет. Доступ надаємо так само, як і в попередніх завданнях.
Інтерактивне відео
Відео називається інтерактивним, тому що дозволяє залучити учня питаннями не після, а під час перегляду. Ви завантажуєте відео з youtube на платформу, переглядаєте його та на певній хвилині додаєте запитання. Вони можуть висвічуватися під час перегляду або відразу, а учень відповідатиме протягом перегляду як йому зручно. Питання можуть бути відкриті, з однією правильною відповіддю на вибір або з декількома.
Після того як ви введете всі завдання, надішліть учневі посилання. Щоб перейти до перегляду, потрібно ввести ім'я, прізвище та клас/групу. Потім справа почне відтворюватися відео, а зліва з'явиться поле з питаннями. Вони йдуть по порядку та повертатися до попередніх не можна. У цьому завданні немає обмежень, все доступне у безкоштовній версії.
Всі інтерактивні вправи, які ви створюєте, зберігаються в особистому кабінеті – їх можна відредагувати або видалити.
Це дуже простий та зручний ресурс для вчителів. Не вимагає багато часу на підготовку і при цьому робить звичайні завдання такими, що залучають і мотивують. Розбавте домашнє завдання квест-кімнатою, з якої не так просто вибратися. А також запропонуйте уважно подивитися відео від початку і до кінця, так як у будь-який момент може з'явитися питання до нього. Як пропонує сама платформа "Відкрийте світ захоплюючого навчання", а Learnis у цьому обов'язково допоможе.
Коментарі
Дописати коментар